PRAKTISCH

Lidgeld & betalingsinfo

• €150 : competitiespeler recreant

Overschrijven doe je op onderstaand rekeningnummer, met als mededeling “lidgeld” en je naam:

IBAN: BE60 3900 1032 2370
BIC: BBRUBEBB

De bovenstaande tarieven gelden voor een volledig seizoen (1 augustus – 31 juli). Wie na 1 januari inschrijft, betaalt minder. Mail in dat geval naar het ons secretariaat voor meer informatie.

Goed om weten

• Betaal je lidgeld voor de start van het seizoen, anders ben je niet verzekerd!
  • Veren shuttles worden door de club voorzien tijdens de competitie-ontmoetingen. Voor de gewone speelavonden, dien je zelf veren shuttles te voorzien. In Latem vindt er regelmatig een verkoopmoment plaats. Spreek gerust iemand aan voor meer informatie hieromtrent.
  • De meeste ziekenfondsen geven een tussenkomst voor de beoefening van een sportactiviteit en betalen een deel van het lidgeld terug. Klik hier om het juiste formulier te downloaden.

COMPETITIEPLOEGEN

8 ploegen

3 disciplines

+35 spelers

+80 wedstrijden

Dames

1D2e liga AResultaten & ranking
2D1e provinciale AResultaten & ranking

Heren

1H2e liga AResultaten & ranking
2H1e provinciale AResultaten & ranking
3H3e provinciale BResultaten & ranking
4H3e provinciale DResultaten & ranking

Gemengd

1G3e liga DResultaten & ranking
2G3e provinciale BResultaten & ranking

ONS LEIETORNOOI

Nationaal kwalificatietornooi
Klassementen 3 – 12

Onze 30editie zal plaatsvinden op 5 & 6 oktober 2024, in de sporthal van Sint-Martens-Latem!

Ondertussen kan je hier terugkijken naar onze 29e editie.

Hoe & waarom deelnemen?

Het gezelligste toernooi van Oost-Vlaanderen en ver daarbuiten, met catering, een unieke tombola & meer dan €1000 prijzengeld!

Wanneer de inschrijvingen open zijn, vind je hier de link terug.