EEN FUSIE

In 2013 trokken de grote leiders van Latem BC en BC Polderbos hun rubberen laarzen aan en stampten ze samen een nieuwe club uit de grond: Badmintonclub Latem-De Pinte. Een veelzijdige fusieclub was geboren, waarin al het beste van haar voorgangers verenigd werd.

ONZE 4 TROEVEN

Behalve de spitsvondige naam en de spitante penningmeesteres, zijn dit onze voornaamste troeven:

Veel speelmomenten

Op woensdag, donderdag én zondag is er vrij spel, telkens voor spelers van alle niveaus. Eens proberen? Gewoon het contactformulier invullen en langskomen! De eerste twee keren is ‘t voor niets, vanaf de derde keer betaal je lidgeld.

Competitiemogelijkheden voor iedereen

We nemen met een flink aantal ploegen deel aan de competitie, zowel in de provinciale als in de Vlaamse reeksen. Elk seizoen stellen we de teams opnieuw samen, zodat alle gegadigden een plaatsje vinden.

Onze badminton afterwork(out)

Naast de inspanning, is er ook tijd voor ontspanning! Na het vrijspel of een competitie-ontmoeting praten we graag nog even bij in de cafetaria. Je kan het zien als onze wekelijkse teambuilding. Natuurlijk is dit volledig informeel & vrijblijvend, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

BESTUUR

Bavo De Zutter

Nancy Reynaert
Secretariaat & coördinator recreantenwerking

Miguel Van Herpe
Coördinator competitiewerking

Michiel Thienpont
Coördinator jeugdwerking (i.s.m. Arne Feys)

Emmelie Muylaert
Penningmeesteres & social media

2 SPORTHALLEN

Badmintonclub Latem-De Pinte speelt – hoe kan het ook anders – in de gemeentelijke sporthallen van Sint-Martens-Latem en De Pinte. Hieronder vind je het adres van beide sporthallen, alsook een handig plannetje waarop je ineens je route kan uittekenen.

Sporthal De Pinte – OCP Polderbos

Polderbos 20
9840 De Pinte

Sporthal Sint-Martens-Latem

Hoge Heirweg 64
9830 Sint-Martens-Latem

CLUBKLEDIJ

Wil je graag in onze clubkleuren spelen & onze club vertegenwoordigen? Dat kan! Vraag zeker naar onze huidige voorraad t-shirts. We houden jullie op de hoogte als er een nieuw bestelmoment doorgaat.

INTERN REGLEMENT

Iedereen die lid is van onze club, m.a.w. lidgeld betaalde voor het huidige seizoen, leeft het intern reglement na. Hieronder kan je steeds de laatste versie terugvinden.