Speelmomenten

Op woensdag, donderdag en zondag is er vrij spel voor volwassenen, telkens voor spelers voor alle niveaus. We spelen altijd, ook tijdens de schoolvakanties. Enkel wanneer de sporthallen gesloten zijn (in juli en op feestdagen), moeten we noodgedwongen afhaken.

DagUrenSporthalTerreinen
Woensdag 20.00 – 23.00 u.De Pinte12 terreinen (20.00 – 22.00u.)
8 terreinen (22.00 – 23.00 u.)
Donderdag 20.30 – 23.00 u.Latem8 terreinen (20.30 – 23.00 u.)
Zondag20.00 – 22.00 u.De Pinte4 terreinen*

*Op zondagavond spelen onze competitieploegen thuis, waardoor er van de 12 voorziene terreinen minstens 4 worden voorbehouden voor vrij spel.

Hoe werkt het in de praktijk?

Tijdens de speelmomenten kom je en vertrek je wanneer je wil. Je wacht gewoon tot je met z’n vieren aan de kant staat, loopt een terrein op en speelt een wedstrijdje. Na afloop verlaat je het veld en stel je nieuwe teams samen.

Ben je nieuw in de club? Aarzel dan zeker niet om mensen aan te spreken en je aan te sluiten bij een groepje. Bij ons speelt iedereen met iedereen!

Enkele gouden regels

Iedereen helpt met het opzetten van de netten. Wie als laatste op een derde van de zaal speelt, ruimt de netten op.

Als alle terreinen bezet zijn en er spelers wachten, worden wedstrijden sowieso gestopt na twee sets (ook als er geen winnaar is).

Opdat zoveel mogelijk mensen kunnen spelen, spelen we vooral dubbel-wedstrijden. Er wordt alleen enkel gespeeld wanneer er terreinen vrij zijn, meestal later op de avond.

Na het sporten wordt er nagekaart in de cafetaria. Wie een douche neemt, maakt meer kans op een traktatie.

Praktisch

Hieronder geven we een duidelijk overzicht van de lidgelden voor de verschillende spelersgroepen bij recreanten. Personen met een beperking betalen minder om sporten bij iedereen aan te moedigen.

Lidgeld & betalingsinfo

• €105 : recreant
  • €95 : recreant met een beperking

Overschrijven doe je op onderstaand rekeningnummer, met als mededeling “lidgeld” en je naam:

IBAN: BE60 3900 1032 2370
BIC: BBRUBEBB

De bovenstaande tarieven gelden voor een volledig seizoen (1 augustus – 31 juli). Wie na 1 januari inschrijft, betaalt minder. Mail in dat geval naar het ons secretariaat voor meer informatie.

Goed om weten

• Betaal je lidgeld voor de start van het seizoen, anders ben je niet verzekerd!
  • Plastic shuttles worden door de club voorzien en zijn dus inbegrepen in het lidgeld. Wil je met veren shuttles spelen, dan moet je die zelf meebrengen. Je kan deze ook aankopen in onze club.
  • De meeste ziekenfondsen geven een tussenkomst voor de beoefening van een sportactiviteit en betalen een deel van het lidgeld terug. Klik hier om het juiste formulier te downloaden.

Ons recreantentoernooi

Waar en wanneer?

Zondag 19 november 2023
Sporthal OCP De Pinte

Voormiddag
Dames dubbel (aanvang 9 u. stipt)
Heren dubbel (aanvang 9 u. stipt)
Namiddag
Gemengd dubbel (aanvang 13.30 u.)

Praktisch

Wegens een te lage opkomst, vindt het recreantentoernooi dit jaar spijtig genoeg niet plaats.